Xingtai Huimao Trading Co., Ltd.

A Differenza trà Fari Alogeni, Hid E Led

Ci sò trè tippi principali di fanali principali. Questi tipi di fanali di vittura sò fari Alogeni, Xenon & LED. Ogni travagliu hè assai diversu in u modu chì producenu luce è dunque producenu diversi tipi di luce nantu à a strada.
ALOGENU
I fanali alogeni sò in realtà i fanali più diffusi in a maggior parte di e vitture. A so invenzione risale à l'anni 60 chì era una soluzione per generà luce cun risorse limitate. Cum'è e luci incandescenti, l'alogeni utilizanu filamentu di tungstenu riscaldatu per pruduce luce. U filamentu hè quantunque incastratu in una bolla di gas alogenu à u cuntrariu di l'incandescenza, cume una misura per migliurà a longevità è e prestazioni. Queste luci sò facili da fabricà rendendu u prucessu di fabbricazione economicu. Inoltre i costi di sustituzione sò ancu assai bassi. I lumi alogeni ponu adattassi à a maiò parte di e vitture di mudelli diffarenti postu chì venenu in diverse dimensioni è forme. Queste luci però ùn furniscenu micca a migliore visibilità cume e lampadine HID bianche è i LED. Una quantità maiò di calore si perde mentre si utilizanu sti fanali è dunque energia sprecata. Inoltre, sò assai fragili chì necessitanu una cura extra à u cuntrariu di i LED è HID

HID (Scaricamentu Alta Intensità)
Sò più cunnisciuti per a so emissione di luce luminosa chì hè di grande portata. U so tungstenu hè racoltu in un tubu di quartzu pienu di gas xenon. Puderanu necessità di più putenza quand'elli sò accesi ma ne usanu assai menu per mantene a luminosità. Inoltre, anu una vita più longa paragunatu à l'alogeni. Puderanu parè megliu ma presentanu ancu qualchì limitazione cum'è esse più caru in quantu à a fabricazione è a sustituzione. Ùn sò micca fàciuli di fabricà da u so cuncepimentu cumplessu. A so luce luminosa causa un effettu accecante per u trafficu chì vene è chì ùn hè micca desiderabile è pò causà periculi nantu à e strade.

LED (Diode Emettitore di Luce)
Queste sò avà l'innuvazione attuale è a più recente chì ripiglia u HID è l'Alogeni. I LED utilizanu a tecnulugia di i diodi induve producenu luce quandu u currente elettricu eccita i so elettroni. Richiedenu poca energia è energia è producenu sempre una luce più luminosa di i fanali alogeni chì porta ancu à una durata più lunga di i LED. I so diodi ponu esse manipulati in varie forme chì furniscenu cunfigurazioni uniche. Cù a tecnulugia LED, a visione hè assai migliorata è più focalizzata. Ancu se u costu iniziale di HID è di lampadina alogena hè menu di LED, i costi operativi è di manutenzione di LED sò significativamente più bassi. I LED, avendu una vita più longa, riducenu u mantenimentu è u costu di sustituzione di a lampada. Perchè i LED necessitanu esse rimpiazzati menu spessu, u pruprietariu spende menu in lampade nove è u travagliu necessariu per cambialli. I LED cunsumanu ancu menu energia; cusì u costu generale di un sistema LED pò esse significativamente più bassu di quellu di i sistemi di illuminazione convenzionali.


Tempu di posta: Apr-20-2021